Dan före dan före dopparedan!

Hej!

längesen jag skrev ska försöka att kortfattat berätta vad det är jag har gjort den senaste tiden..
- tenta i omvårdnad
- VFU (verksamhetsförlagd utbildning) på neurologen i Linköping
- Får massor ont i axeln

Tentan, vet inte riktigt hur det gick, tror jag missade ganska mycket, är faktiskt inte ens säker på att jag över huvudtaget fattade vad jag skulle skriva, men jag hoppas att jag fixar den i alla fall, det vore skönt..

VFU, det var roligt, riktigt roligt faktiskt, lite tråkigt att vi var så många studenter på samma avdelning bara.. Och det var ju där jag märkte att jag började få ont i axeln. och det är egentligen det detta inlägg ska handla om.. ja, jag ska beklaga mig över min axel..

Det var så att jag började få lite ont, så eftersom det gjorde ondare och ondare så tillslut så ringde jag till vårdcentralen och de skickade mig till en sjukgymnast, som sa att tydligen så sitter hela min axel fel, den sitter inte som den ska i alla fästen som finns utan sitter lite framskjutet.. jag vet inte alls vad man ska göra åt den saken, sen så har jag en kraftig inflammation, tydligen ska detta gå över inom en månad med sjukgymnastik och lite piller som jag har fått (faktiskt bara vanliga ipren och panodil),.. men de pillrena funkar inte så mycket som varken jag eller sg (sjukgymnasten) vill så jag skulle ringa till min läkare och få lite starkare inflammatoriska, vilken jag självklart har glömt... men tänkte att jag skulle göra det idag..

hoppas bara att den blir lite bättre innan julafton för jag vill ju inte ha ont då... men men..

nu blir det frukost (ja lite sent jag vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0