plugga nu!

Hej allihopa!
Idag tänkte jag faktiskt vara lite duktig och bege mig ner till biblioteket och plugga lite, jag blir alltför distraherad här hemma och hittar alltid något som ska göras, tvätta, vattna blommorna osv osv.. Så jag ska skriva upp alla saker som behövs göras/ göra det sakerna innan jag åker iväg och pluggar och efter det tänkte jag att jag skulle vaara duktig..

Igår var hannes och jag hemma hos pappa och målade mitt skåp som står där och so sen ska komma att stå i vardagsrummet här... som ni ser så är det ganska tomt där just nu så den passar ju ganska jävla bra där!
Men vi ska ju ha granen där i jul så jag vet inte riktigt om vi hade tänkt att flytta in skåpet innan det. (som ni ser så står redan lilla julbocken och väntar på granen :)



Med tanke på att vi faktiskt ganska nyligen flyttat så kanske jag ska lägga upp lite bilder på lägenheten förresten, hm, jag får göra det sen, hoppas att vi kanske har lite mer sk inredning då, för just nu ser det inte så himla inbott ut om man säger så..

Hade hoppats att jag skulle komma iväg till gymmet idag också, men vi får se hur det blir med den saken, kanske till och med ska åka på lite spinning idag, det vore ju skönt faktiskt, men vi får se vad min mensvärk säger om den saken :)

Nej nu ska jag göra mig i ordning lite och käka något litet innan jag drar ner till biblioteket!
Ha det så bra alla!


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Hörru systeryster....hihi kanske skulle korrekturläsa din blogg innan du publicerar den.... och fula ord passar inte i "munnen" på en så söt flicka..

2010-12-06 @ 15:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0