Nu är jag här igen

Jag vet att det var sjukt längesen jag skrev igen, men det är mest för att jag inte använder datorn längre! Jag använder bara min iphone till allting känns det som.. Men nu har emma hotat med att ta bort min blogg från hennes sida så nu blir jag så illa tvungen att skriva några rader ;) Mycket har hänt sen sist.. Jag har fyllt År, och jag har förlovat mig.. Det senare var väl kanske den största saken som hänt :) Jobbar på Motala psykiatri nu, eller inte jobbar utan har semester vikariat där, hoppas verkligen att jag kommer att få jobb snart annars vet jag inte riktigt hur vi ska klara oss med tanke på att hyran är ganska dyr trots att vi bor i lilla Motala.. Tråkigaste med jobb är att det känns som om man har missat hela sommaren, men det har ju inte varit sp mycket till sommar, får se om någon sticker iväg med mig i augusti.. Hur har eran sommar varit? De var det lilla inlägget för idag, jag måste sova nu eftersom jag går upp 6.15 på morgonen nu för tiden :) Vi hörs! Jag lovar! xoxo

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att du är tillbaka :)

2011-08-25 @ 22:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0