Ja men lite feber och hosta kanske

hello.
sjuk.. usch! avskyr verkligen att vara sjuk.. tror kanske att det är julian som har smittat mig via wow :P
Idag har jag varit väldigt produktiv, har typ kollat på gilmore girls hela dagen, och lagat lite mat, sovit också, det får vi inte glömma, varit helt däcka typ :/

Jag är fortfarande skittrött men det är nog inte en så bra idé att sova en massa mer nu för då kommer jag inte kunna sova hela natten..
Ni vet sådär när man är sjuk så blir man bara trött på allt och inte orkar med tjaffs och allt.. utifrån det perspektivet så var det inte sådär superroligt att få hem en halvgrinig treåring idag..
Först kommer hon hem och allt är frid och fröjd.. sen ska hon protestera att äta i typ 15 minuter genom att gallskrika.
sedan så börjar hon leka med hennes hamster som hon fick i julklapp (leksakshamster, en lila, skrikande/pipande liten sak) inte inte blir tyst ens 3 sekunder när man väl råkar röra den.. vilket självklart hon tyckte var superroligt :)

dock inte lika superroligt för en feberfrossig malin med huvudvärk... men har man gett sig in i leken..


Och så när jag väl orkar ta mig upp ur sängen så får man den fina nyheten att dvdn är trasig, inte helt förvånande med tanke på att den ibland står på flera dagar i rad utan att någon faktiskt tittar på den.... men hej! det är ju roligt med en extra utgift.. speciellt med tanke på att jag kanske använt den ett tiotal gånger sen vi fick den av pappa.. vilket gör att jag får ganska dåligt samvete för att den blivit ganska misshandlad med hur den används.. men men...

nu ska jag försöka göra någonting.. typ wow.. fast inget krävande på wow heller..
blir nog ingen tenta imorgon, känner nog att jag inte ska gå upp klockan 05.00 imorgon när jag är såhär sjuk, min far håller med mig skönt nog..

ha det bra allihopa, hoppas att ni slipper undan feber och förkylningar.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0