uppe med tuppen

                      


god morgon, god morgon!
uppe med tuppen idag minsann, eller innan till och med, med tanke på att det ryktas om att tuppen går upp klockan sju.
Jag är faktiskt inte så trött, tro det eller ej, somnade nog till och med innan klockan han slå 0.00 igår natt, och det är ju inte sådär fasligt vanligt direkt.
Nu när jag sitter här och skriver så bultar träningsvärken i kroppen, körde ju två pass på gymmet igår och det känns, men oh så skönt det är!
Mestadels är det väl i armar och rygg det känns, men lite i lår och rumpa också, och det är ju skönt för då vet man att det har tagit..(till och med ont i händerna med tanke på de stora blåserna jag har efter styrketräningen)

När jag tittar ut genom fönstret så är det mer eller mindre en snöstorm, helt otroligt hur mycket snö det vräker ner.. och jag gillar det inte.. jag hade faktiskt börjat tröttnat lite på snön kan jag erkänna, det räcker faktiskt nu..
men verkar som moder natur inte fått nog riktigt än.

Nej nu ska jag äta upp mina två ägg i form av äggröra, ta min vitamintablett och dricka upp min mjölk sen ta och pallra mig till bussen :)
(frågan är om jag ska ta bussen som går 45, eller om jag ska ta och traska ner till stan och ta den bussen som går 10 över, jag har ju trots allt ganska mycket tid på mig)

bye bye!
                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0