Alla hjärtans dag

Detta verkar vara en kaosdag för alla andra förutom mig!
haha det är helt sjukt, jag bryr mig inte om att jag är singel , det gör inte mig ett dugg.
Det är faktiskt ganska skönt att inte behöva bry sig om nåogn annan än sig själv för en gångs skull. (jag vet att det låter lite narcisstiskt)

En av mina vännet hålls till fånga av sin mamma likt Rapunsel i hennes jävla torn.
En annan har en pojkvän som skiter i henne på alla hjärtans dag

Det är så att just nu tycker jag inte det är så viktigt med alla hjärtans dag, dock så är man tillsammans med någon så får faktiskt den dagen en mening tycker jag.
För en av mina vänner kommer det lösa sig, men för den andra inte, och det är nog den andra som egentligen behöver hjälp. Lilla rapunsel.

Jag ska i alla fall dricka ikväll, sen om det blir med någon rolig eller om det blir med mig själv det blir till att se.
Jag ska sätta mig ner och dricka mit oerhört patetiska, men oerhört goda Aurora vin <3

Grattis eller vad man nu säger på alla hjärtans dag allihopa,
från lilla mig

Puss Puss*

Grattis på alla hjärtans dag ^^


Förresten så har jag skaffat läsglasögon, porriga va?
Var lite trött på att få ont i huvudet när jag läste i skolan och skrev på datorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0