den som gapar

Den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket.

Helt plötsligt så kan jag inte skriva mina egna tänkar här längre, de blir bara ifrågasatta av folk. speciellt av folk som vet vad det handlar om egentligen men som inte vågar fråga.

Jag har inga planer för sportlovet, nägon som har lust att hitta på något med mig? vore roligt i alla fall så man slipper sitta hemma. Jag har alltid varit den som har suttit hemma på lov nämligen, alltid alltid.
När jag var liten så åkte mina kompisar bort och åkte skidor och massor med sånt, men jag har alltid stannat hemma och varit ensam

så om någon kan rädda mig från min lite smått miserabla framtid så vore det oerhört trevligt!

puss

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hey gumman=)!!



fin blogg du har:)!!



sköt om dig!



bamsekramen

2009-02-12 @ 19:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0