emelie, ett litet solsken

Hon kämpar som en galning den tjejen, blir imponerad.
Saknar henne som fan faktiskt, och tiderna som vi hade när jag bodde nere i eslöv, och vårat coca-cola drickande, jag saknar nog inte beroendet, utan mest bara att vi älskade det så jävla mycket ;)

Ja, ibland saknar man de gamla goda tidern,,,'

Hon påminnde mig också om att jag måste köpa läsglasögon.. hon var så satanas söt i sina! har inte sett något nördigare!! hahahaha!!
Kolla bara den här porriga bilden ;)

Så nördig!




Jag ska fixa lite varm oboy för jag fryser snart ihjäl, sen ska jag sova =)

Kommentarer
Postat av: emelie

haha.. väldens gulligaste är du.

2009-02-02 @ 23:20:51
URL: http://autumn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0