fyllekäk

jag har ju lov nu... Tack och lov, och just nu sitter jag och har precis käkat min älskade fyllemat <3  burger king is the shit, jag har käkat som en jävla häst idag känns det som... eh.. även fast det är det första jag äter idag ^^

får vi se vad som händer ikväll med, börjar redan bli rastlös, haha det är illa.
Fast ikväll blir det inget dricka i alla fall det har jag redan bestämt. på en vecka nu så har jag inte supit EN dag. det är ganska.... lite sådär så man vaknar upp och undrar lite vad man håller på med.

Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, kanske skriver några rader till lite senare =)

Kommentarer
Postat av: Emma (uttråkad Uppsalabo)

Jag tycker det är dåligt med uppdatering i bloggen, skärpning Malin, jag har läst samma inlägg minst 20 gånger nu...jag vill ha lite nyheter när jag slösurfar :) love ye hun!!!

2009-03-24 @ 23:33:24
Postat av: Malin H

haha förlåt gumman, bättringen är påväg =)

2009-04-10 @ 00:29:40
URL: http://usewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0