kaos

Jag är trött och har en massa arbeten och göra, men jag orkar inte ta i tu med det just nu.
Jag tror vi kom överrens om något litet i alla fall, jag är inte riktigt säker men jag tror att det kommer att sluta bra till slut, hur det än går. Men nu säger jag varken Bu eller Bä faktiskt, finns inte så mycket att säga egentligen

She will
and she can
Find a man who knows her worth

´Sitter och lyssnar lite på en "gammal" goding, alicia Keys, lyssnade mycket på henne när jag var lite yngre, helt underbar röst. och hon har texter som antingen får en att tänka efter lite eller blir kär, eller bli förbannad...
Nu vet jag att om det finns en viss person som läser detta kommer han tänka "hon håller jämt på och ska berätta sina känslor via låtar".... men det är sån jag är..
Learn to love it!

Jag tror jag ska festa lite i helgen, vet inte riktigt än hur det blir men vi får väl se, jag har inga pengar men det kanske är så att någon snäll sate kommer förbi och ger mig lite alkohol... det vore trevligt faktiskt.

Nu ska jag sätta mig och plugga, eller ja, snart..
posshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0