Mina skönhetstips.

"Med Cliniques nya mineralmakeup får du en vacker hud"

"False lash effect mascara, vår största borste någonsin. Nära nog fördubblar fransarnas storlek och ger ett resultat du inte trodde var möjligt. Så maximera dig. Var störst. Var bäst. var vackrast"

"skönhet är ett beslut. Nivea"

"Med Wellaflex hårspray får du fantastisk stylingfinish på bara 5 sekunder"

Du kan säkerligen göra allt det där om du tror att det gör dig vackrare.
eller så går du ut ur duschen osminkad och dag, ruffsar till året och är nöjd med dig själv
precis som du är... Au naturell.
 
Det är mitt skönhetstips





Kommentarer
Postat av: emelie

jag kör på au naturell idag.. för det snöar som ett sär och jag blir bara helt svart i hela nyllet om jag skulle få för mig att använda smink i detta vädret.. it sucks.. :P

puss puss

2009-02-07 @ 11:12:51
URL: http://autumn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0