naughty girl

Jaha då har man lov då, men inte kan man pausa jobbandet för det, jag pluggar som fan, väldigt synd också för emelie är också ledig men hon har en tenta på fredag så hon kunde inte komma ner hon heller =/

så ikväll blir det väl brygget som vanligt,
jag har talat ut lite med helga, jag vill inte säga att allt är löst för det kommer nog att vara spänt ett tag, men hon har nog släppt det så. men jag har lite svårare att släppa det vilket kanske är förståeligt.
De pratade säkert med varandra igår första chansen de fick efter jag hade åkt, men bara det var ju ett litet test, för inte kunde de hälsa sålänge jag var där. lite lustigt tycker jag.

Im thinking about being a bad girl. But i dont know.

Det är något som tar emot lite grann, jag vet ju precis vad men, ja, ;)

jag ska nog inte tala mer om den saken nu, brygget öppnar vid klockan 8 det betyder att jag har ungefär 1 timma och 20 minuter att döda, någon som har några tips på hur jag ska göra det? Jag är lite sugen på att gå ut och gå men jag vet inte riktigt, tänkte att jag kanske kunde sova hemma hos helga idag också om jag inte får skjuts hem det vill säga, brukar ju alltid vara någon därnere på brygget som kör bil, men vi får se vad hon säger :)

jag har saknat henne faktiskt, verkligen.
Och nu vet jag att hon är ledsen i alla fall...Det är ju alltid något, men jag kommer att ha svårt att lita på henne igen.

som jag sa till julian innan idag jag har 700 tankar i mitt huvud som jag inte ritkigt vet hur jag ska sortera, men jag försöker så bäst jag kan och helga kan verkligen hjälpa mig med att göra det.
vi får helt enkelt se hur det blir, nu ska jag ta på mig lite ordentliga kläder, jag fryser, konstigt nog.

Ni får ha det så bra allihopa, var bättre än mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0