ny känsla: trötthet

Jag känner mig trött nu, vilket är helt otroligt vilken skön känsla, jag känner att ikväll kan jag lägga mig och verkligen sova, känns helt underbart!
Sitter just nu och pratar med Emelie på msn och kom på att jag inte riktigt hängt med i svängarna med henne riktigt, får väl hoppas att hon reder ut kanske ett och annat ^^

Min ångest har börjat komma tillbaka igen, men jag tror att det bara är tillfälligt, jag hoppas att det är det i alla fall för jag pallar inte med samma visa som det blev förra gången. usch och fy nej tack till det.

Har prov på onsdag men självklart har jag inte tränat, men det är lugnt vi har gått igenom det så mycket på lektionerna så jag tror att jag klarar det bra i alla fall, naturkunskap B, relativt lätt i alla fall, dock så har vi en lärare som är lite över amitiös och tycker att vi ska ha prov på hela människo kroppen, får väl se hur det går.

nej nu ska jag ladda upp lite bilder sen ska jag fan dra och sova!

god natt

ps. visst är snarkningsljud det värsta som finns i hela världen? ds

Kommentarer
Postat av: emelie

vadå behöver man kunna någon annan kroppsdel än snopp?? o.O

2009-02-02 @ 23:22:45
URL: http://autumn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0