puke!

Frågan är, varför går man ut och "super" på en tisdag för... det var ju inte alls meningen men jag slutade ganska jävla packad.
smart malin smart.. Men jag kom  i alla fall till första lektionen på morgonen, och jag började klockan 8, det är cred till mig för det kan jag säga!
Det kändes som om jag bara hade hunnit stänga ögonen när jag kom hem innan det var dags att gå upp igen, =P

så nu sitter jag här i skolan bakis som ett as och mår verkligen illa.
Jag skrek lite på någon igår också, jag vet inte hur mycket jag menade med det jag skrek. Men han sa faktiskt till mig att skrika också så allt är faktiskt inte mitt fel för han vet att när jag väl börjar så kan jag inte sluta. haha!

Sitter i skolan som sagt, klädd i mjukisbyxor, converse, någon slapp randig tröja, gårdagens smink och ovårdat hår.
jag känner mig fan fräshast i stan, eller inte. Jag vill ha några roliga planer för sportlovet. rädda mig!!!!!


Kommentarer
Postat av: emelie

vad är det för idioter som skriver knas i din blogg..

ska jag döda dom?? ;)

du kan juh alltid komma till skellefteå, kommer iofs inte vara så rolig för jag har tenta vecka nästa vecka.. men du är varmt välkommen ;)

pussen

2009-02-12 @ 22:31:06
URL: http://autumn.blogg.se/
Postat av: Malin H

som skriver knas i bloggen? nej jag är inte varmt välkommen för det är svinkallt där ;)

2009-02-14 @ 16:06:57
URL: http://usewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0