Thought I was unbreakable, now this is killing me.

Trött som ett as är jag. sitter här i skolan och lyssnar nu på lite in flames, känner mig inte motiverad nog för att plugga just nu kan jag säga. Jag vill bara hem så jag kan äta, gå på toa och sen kan jag plugga. Bara inte just nu.
"Afraid this hell I create is my own"
En liten textsnutt från "delight and angers" från In Flames senaste album = a sense of purpose.

Jag vet inte riktigt vad som hände igår, eller om jag ens tycker om det, jag vet inte ens om jag just nu tolkar in i det för mycket, jag har mycket kaos i mitt liv just nu. När det gäller vänner som beter sig som slampor, ex som är olyckliga och sen tänker jag ändå på en speciell person ibland.. Inte på kärlekssättet utan jag undrar mest bara hur fan allting ska sluta och vad jag själv vill ska hända.

Jag känner egentligen att jag har ett stort behov av att sätta mig och analysera någonting, men jag vet inte vad. Jag vet att det låter rörigt, det kan va svårt att hänga med i andras tankegångar. speciellt när man inte säger hela sanningen.

nej! jag ska inte analysera någonting, för då blir det bara för mycket och då antar man saker som sen slutar i besvikelse.

Jag sitter istället här i ungefär 15 minuter till, lyssnar lite på in flames, och sen går jag härifrån.

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0