julhelgen

anade mycket lögner och mycket skitsnack,  och indeed, och det var mitt fel tydligen..
Fast ändå inte, gjorde exakt som jag blev tillsagd och fick ändå skit, och det tog till och med emot att göra det där jag skulle göra ifrån början, men jag tog ett djupt andetag och kastade mig ut för stupet för jag hade fått ett löfte om att någon skulle fånga mig, men det visade sig sen att denna personen var upptagen på annat håll och glömde vad denne lovat.. Men jag försökte i alla fall, och jag är stolt över mig själv för att jag gjorde det, dock så kommer jag aldrig göra det igen, jag erkänner att jag är både sviken och besegrad..
Nu ska jag bara försöka prata med någon om denna, för jag behöver verkligen det, frågan är vem som förstår grejen, hannes tror jag inte,, linda kanske, om jag orkar besvära henne.. vi får se

Nu så har jag skrivit det så kladdigt som möjligt i hopp om att ingen ska orka läsa, jag har bara lust att säga till denna personen att "du har sårat mig, du fick mig att känna mig som jag var obetydlig"... men jag är tyst i stället för jag är ju bara dum i huvudet annars..

hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0