Lingonvecka!?

                                                  


Hej hej!

Lingonvecka, konstigt ord tycker jag, men i alla fall ett finare sätt att säga det på.. har inte haft någon sån på länge så jag började bli lite fundersam.. Men idag har mitt humör varit förjävligt, det går upp och ner som en jävla hiss,, bara snabbare..
Kanske ska kolla de där pillrena som finns som kan minska humörsvängningar, för det är inte riktigt sjysst mot hannes när jag blir såhär, fast han vet ju att jag blir det och är snäll och försöker att minska sin egen påverkan.. hehe..
pratar mycket fint och lugnt och är i allmänhet väldigt "tassa på tåig" jag vet att han hatar att vara så, och jag får dåligt samvete för det, men å andra sidan är det ju bra för båda oss med tanke på att det bara blir 100 gånger värre annars...

fast oavsett vad ni nu säger (ni som inte lider av humörsvängningar) så kan man faktiskt inte hjälpa det, man kan hjälpa det till en viss punkt men sen blir det som en jävla vulkan som bara exploderar ut och man vet inte alls var man ska a vägen..
Men idag ska jag försöka att vara snäll i alla fall, verkligen verkligen försöka, men vi får se lite hur det går, man vet ju aldrig..

Kvällen bär nog av till lite umgänge med linda, emmy och nilla, jag tror det i alla fall, så får vi se om hannes hänger med eller inte eller om han ditchar oss för grabbarna ;)

Nu ska jag borsta tänderna .. tack älskling för att du har så mycket tålamod med mig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0