arbetslöshet is teh shit?

Tjo!
Sitter nu på bona och försöker komma fram till hur många arbetslösa ungdomar det egentligen finns i östergötland..
Det går inte så värst bra måste jag säga, och siffrorna jag har fått fram via arbetsförmedlingen stämmer inte heller.. vad roligt eller hur!?

Well slutar klockan 12 idag, mycket smart av dem att göra så att man slutar tidigt mitt i veckan sådär, för det är ungefär då man börjar tröttna på skolan..Sen går man bara en dag till och sen är det fredag. gött är det... Har nog faktiskt planer inför helgen med babe också.. helt otroligt och första gången jag faktiskt vågar skriva det på bloggen för man vet ju aldrig vad som händer.. men kom på att man kanske ska börja skriva det här för att hålla mer koll på när vissa saker inte blir som det har sagts om vi säger så..

Planerna är i alla fall att vi ska åka till L'orient i linköping och kolla på lite band som spelar... ska åka dit med Hannes så kommer väl hans kära systrar att vara där med.. Trevligt med tanke på att det var ett tag sen man festade med dem, eller ja i alla fall mimmi... frida var ju inte så värst länge sen..hehe

Hungrig är jag också, och elak som jag är dumpar jag ansvaret på hannes när det gäller maten idag.. "maten ska stå på bordet när jag kommer hem!!", nej kanske inte riktigt så men för att vi ska hinna träna och så, så måste maten vara klart typ när jag kommer hem annars blir det väldigt stressigt med tanke på att han börjar jobba vid klockan 15.30.


Nu ska jag kanske koncentrera mig på "skolarbetet" nu istället för att sitta och blogga (hua! hemskt ord)..

ha det så bra allihopa!
kram

Kommentarer
Postat av: Wistla

Håller mina ummar för att ni dyker upp i morgn. Åker ni buss eller hur gör ni?

2010-02-18 @ 16:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0