att äta eller inte tröstäta, det är frågan

hej.
Det har börjat bli lite jobbigt nu, jag vet inte riktigt varför.
Och det finns liksom inte så mycket jag kan göra åt saken, kan bara mer eller mindre gilla läget.
Det är väl det att nu när jag faktiskt gör en massa saker på dagarna nu och kommer hem relativt sent (runt 14.45-15.00) så efter det så har jag så mycket att göra, men ändå inget att göra.
Jag har inte tid att umgås med mina vänner, inte med hannes heller för den delen.

Det kommer ju att bli bättre så småningom, det vet jag ju, eller jag hoppas det i alla fall..
för jag börjar känna mig lite instängd nästan.. det känns som om någon har tagit mitt sociala liv och liksom kastat bort det lite.
jag kan inte ens sätta fingret på känslan heller. Jag vet bara en sak som kan lösa det just nu och det är en sak som inte går att göra tyvärr.. Så jag får härda igenom den här jobbiga perioden och hoppas att det bara är en jobbig period helt enkelt..

hannes ska jobba natt....igen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0