be careful what you wish for

blä!
Nu är jag sådär trött på mig själv igen.
Jag är så trött på att vara lite större än alla andra.
Och jag är lite trött på att folk säger att jag är "normal byggd", jag har ingen skev uppfattning om mig själv, jag vet precis hur stor jag är, och jag vet att jag är större än de jag umgås med, och det är så det är...
Det är sånna här dagar jag skäms för att visa mig ute och gänra struntar i att äta ELLER äter skitmycket för att tröstäta istället... någon som känner igen den onda cirkeln... fuck.. orkar inte med detta..

Det är lite dags och ta tag i det här nu, ut och gå och gå ner några kilo.

fest i helgen, funderar på om jag ska raka håret typ så som jag hade när jag var rnt 16-17 år, men vet inte riktigt, ångrade mig ju ganska mycket då, men samtidigt växer det ut snabbt.. Eller har ni något annat förslag på hur jag ska ändra mig? Det är i alla fall dags för en förändring, det är dags att bli snyggare..........


Kommentarer
Postat av: Hanka

Dysmorfofobi, baby :P

2010-02-06 @ 16:43:17
URL: http://usewords.blogg.se/
Postat av: Malin hagman

så är det inte alls.. det är så det är.. jag har sett det i spegeln! =P

2010-02-08 @ 21:14:55
URL: http://usewords.blogg.se/
Postat av: Enslave

kanske dags att acceptera att useende bara är en liten fraktion av det som betyder något? :] det finns andra saker som betyder fan så mycket mer..

sen att du faktiskt är råläcker bidrar ju lite till till att du inte borde ta det så hårt ^^

2010-02-10 @ 14:18:49
Postat av: Malin hagman

vad ska jag svara på det där? jag är inte så råläcker längre! =P

2010-02-10 @ 22:06:41
URL: http://usewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0