I'm sick and tierd of always being sick and tierd

Hej hej!
Har precis nattat cindy och hon somnade som en stock :)
Var på maxi och hon fick åka lite karusell (ni vet en sån där man stoppar i en 10:a i och sen rör dig sig YTTERST minimalt), men hon har tjatat om det så länge så jag tänkte att hon kan få åka den en gång, fast jag undrar hur många gånger hon har fått åka den egentligen.
Sen köpte jag en pippi film till henne med, den var 1tim och 10 minuter lång tror jag, om den nu inte var längre... BLA BLA BLA roligt att läsa om!!!!!


Jag är i alla fall helt jävla slut nu och sitter och trycker i mig en burn så jag ska orka läsa lite läxa ikväll (kors i taket)

hörs!
puss hej


Kommentarer
Postat av: Wistla

Tjo, dålig på att kommentera, ja, men läser gör jag ju iaf var dag nu ;)

Med barn så känns det ju som man alltid har att göra, men sen då man ska berätta vad man har gjort så kan man inte direkt komma på vart alla timmar tagit vägen.. Mystiskt det där...

2010-02-02 @ 21:04:44
Postat av: Malin hagman

haha tack för att du är så flitig frida :)

hehe jo jag känner det med.. speciellt när man säger "varit på maxi" och inser att det tagit 2 timmar. haha

2010-02-02 @ 21:07:58
URL: http://usewords.blogg.se/
Postat av: Enslave

serrrrru! jag läser =)

2010-02-03 @ 13:51:04
Postat av: Malin hagman

weeeii!!! tack ^^

2010-02-03 @ 21:09:02
URL: http://usewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0