jobb 07.00-20.00

Hej allihopa!
Jaha idag blir det fan till att jobba, ska bli en massa sånt tydligen..
De ringde ifrån poppelstaden och undrade om jag kunde hoppa in och jobba, självklart så fixar man ju det trots att jag redan jobbar hos far min.. det är ju en bra chans man får menar jag ju =)
"om du säger ja nu så är det ju större chans att vi ringer igen" typ.. :P

Men jag är inte bitter för det, jag får mer pengar och jag får faktiskt hoppa in som personlig assistent.. vore lite livsförändrande dock om jag märker att jag absolut inte passar för yrket.. då vet jag ju inte riktigt vad jag ska göra.. Nervös är jag också, vissa saker med just denna personen som gör mig lite så... man vet ju inte hur man ska vara menar jag... Men det är en sak jag har varit nervös för hur länge som helst, det här med att man kanske inte är bra nog eller inte passar eller kanske inte förstår vad brukaren säger och så..
men vi får väl hoppas att det löser sig helt enkelt..

Hannes är i alla fall snäll nog och kommer och hämtar mig inne i askersund så att jag ska hinna hem och duscha och sådär innan jag ska vidare... han är en ängel <3 tack babe!
Nu ska jag kolla lite mail och så och sen stressa visare.. som sagt lite nervös.. (halsbränna p.g.a stressen med :/ )

wish me luck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0