Man får starkare ben i uppförsbacke

Idag då..
Dagen började väl helt okej, om man ska tolka det som kom fram i förra inlägget.
Men efter det gick dagen lite utför och energin började läcka ganska rejält.
Idag har jag kämpat, man får göra det vissa dagar sa min pappa, det är tydligen helt okej att det är så, och det känns skönt att han säger så verkligen.. Ibland känns det ju som om man bara gör fel och inte räcker till..

jag borde egentligen lägga mig och plugga, men jag har inte ork nu, jag skulle inte få ut något av det i alla fall.. appropå att plugga. så tydligen ska jag börja på Bona folkhögskola och pröva på det i 3 månader istället för "ung möjlighet", vad som helst säger jag ;) 
Men jag har ju hört att det inte är så seriöst, varken eleverna eller lärarna, så man får se lite hur det där utvecklar sig, jag kan tydligen hoppa av när jag känner att det inte funkar i sånna fall och det är ju skönt.

mitt i allting kan jag lägga till en liten sak som jag har velat sagt så länge... Ellen..... Du är egocentrisk... hua! äntligen var det sagt... även fast hon säkerligen inte läser detta.. Men SNÄLLA lägg upp lite andra bilder än på dig själv på bilddagboken.. det börjar bli jävligt enformigt...

i alla fall...
Jag sitter som en zombie och glor på telefonen och väntar på att hannes ska ringa och lysa upp min tillvaro lite. bara rösten kan göra så lite ibland..
Nu är jag så trött så att jag inte orkar skriva mer..

Just det kom på en sak!! snackade med emma idag i telefonen, köpte ett telefonkort och ringde henne, det var kul att snacka med henne igen, det var ju ett tag sen.. hon verkar ha det bra i alla fall.. ni förstår jag är en såndär människa som kan bete mig som en hönsmamma även när det gäller mina vänner, och jag kan erkänna att jag verkligen har varit orolig för henne och undrar hur det går därnere (syrien).. Men som sagt, hon har det bra och allt är bra.. skönt att höra

Nu håller jag på och upprepar det jag nyss skrev...hmm.. ska nog vila lite snart.. eller rättare sagt sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0