Morgonstund har guld i mun

God morgon, god morgon!
Det började visst med en lite stressig morgon.
Hannes kommer till sängen vid kvart i nio och säger "När skulle du vara på ung möjlighet?", oberörd svarar jag "klockan nio".. Då berättar hannes att klockan var kvart i nio även fast jag var helt övertygad om att klockan var kvart i åtta, så det blev att ta på sig kläder och en keps och springa ner för trappen och sätta sig i bilen och åka iväg..

Jag funderar på om jag kanske ska ut lite imorgon, kolla hur puben ser ut nu för tiden ;) det var ju så längesen man var där så jag kommer ju knappt ihåg..

Hannes står och sjunger "sov du lilla videung" i badrummet medan han borstar tänderna på cindy.. hehe.. det är nog den bästa musik som finns, som kommer från honom alltså :)

Jag ska nog ringa emma idag också, eller jag funderar på att göra det, det beror på om pappa går med på det eller inte, är den någon som har en aning om hur mycket det kostar att ringa till syrien? haha.. har dock inget telefonnummer så jag får skicka ett sms till emmas mamma och hoppas att hon kan ge mig det.

Nej nu blir det nog till att roa sig med annat än att sitta framför datorn.. annars kanske ögonen blir fyrkantiga på mig.

hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0