old habits die hard

Jaha!
Då skriver man här igen då.
Mina innersta och djupaste tankar nu då...
Trött!
Jag är så himla trött.. och jag ska verkligen gå och sova snart.

Hannes och jag låg och pratade igår i typ 2½ timma, helt underbart att känna sånt som vi inte riktigt har tid med att känna.. Eller det är väl inte riktigt det heller.. äh! skitsamma.. Vi tog upp sånt som legat under ytan och det var skönt.. otroligt..

Det är så viktigt att man är vänner i ett förhållande, och hannes är verkligen min bästa vän (men inte så att han riskerar att bara bli en vän) jag kan prata med honom om allt, visst så finns det saker jag önskar att han kunde veta hur jag kände utan att jag behövde säga det.. MEN.. nu är det ju så att han inte är en tankeläsare, så den saken funkar inte riktigt...

Jag gjorde ett historia prov idag också, det gick nog ganska bra tror jag.. eller jag får nog G i alla fall, för er som undrar varför jag skriver prov så är det så att jag pluggar upp historia A i väntan på... något.. jag vet inte riktigt vad.. Känns mest som om jag står och stampar på stället och DÄR BORTA 10000 mil bort är sjuksköterskeutbildningen.. Där återigen är jag glad att jag har hannes, han stöttar mig och säger hur larvig jag är som bara ger upp så lätt (nej inte riktigt så, utan han får mig mer att inse att jag inte ska ge upp för jag vill det så mycket)

Det finns mycket saker man vill i världen.. Väldigt mycket.. men vad ska komma först?
Vad prioriterar man i livet egentligen?
Nu ska jag ta en cigg sen röka



Ska sätta in en ny p-stav den 25:e februari...

peace out!


Kommentarer
Postat av: Enslave

"Nu ska jag ta en cigg sen röka"



hah whatta hell? :D

2010-02-15 @ 10:21:45
Postat av: malin

haha.. det skulle stå "sen sova" var ju lite trött som sagt =P

2010-02-17 @ 11:13:34
URL: http://usewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0