Om livet ger dig citroner gör saft

hej på er!
Jaha då har min p-stav gått ut nu då, dock sitter den fortfarande kvar i armen :/ well well..
Tänkte om man ska sätta in en ny (eller ska man inte det?), det är ju bara det att det är så himla dyrt..
det är ändå 2000:- jag inte har råd att lägga ut på något sånt.. men ändå så kan jag inte bara äta p-piller, för att jag äter i sånna fall minipiller och då får jag så mycket kramper (som jag har nu) och det pallar jag inte med alltså.

Har legat i soffan större delen av dagen av anledningen för att jag varit trött och för att jag inte sovit alls bra inatt, jag vaknade av att Olov (hannes än som sov här efter stubbens fest, kommer mer om den snart) låg och skrattade i sömnen, sen vaknade jag av att det krampade som tusan i min livmoder/äggstockar.. inte roligt.. och så låg jag ju också där för att jag har så ont så jag har lite problem med att stå upp rakt för tillfället :/

Stubbens fest då, hannes gamla polare som fyllde 30 så det blev god mat och sång och dans(?) vet inte om man ska kalla det dans men ja... Det blidde folköl hela kvällen med, men jag märkte det att när man druckit tillräckligt många folköl så blir man lite lullig ändå.. Men det var skönt att gå runt och bli lite salongsberusad istället för aspackad som man tyvärr brukar bli för att man tänker att man ska "passa på" typ..

Det var trevligt med mycket roligt folk, verkligen folk som jag skulle kunna tänka mig att festa ihop med någon annan gång om tillfälle ges...


Nu ska jag fortsätta titta på blåsningen lite tror jag minsann :)


Detta var då lite folk från festen

Bild tagen av Wistla på bilddagboken/Frida gilstring på facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0