vi ser det snöar

Hej!
Nu snöar det igen, det faller i alla fall långsamt denna gången och är inte totalt snökaos.
Jag har fått i mig lite mat nu och vilat lite så jag är på lite bättre humör än vad jag var tidigare när jag skrev. dock vågar jag inte direkt påstå att det är toppen..
Men det blir förhoppningsvis bättre när hannes kommer hem, han har ju en viss förmåga att muntra upp mig lite.
(det roliga är att han inte ens behöver vara här för att få mig att le, när man får ett sms där han kallar en "min skatt" värmer hela kroppen på mig)

Han skulle egentligen jobbat natt, men det får bli så att han kommer hem så jag kan åka och jobba imorgon ;) låter lite konstigt men men.. Ska jobba hos pappa för övrigt..
Ska bli skönt att få pengar på fredag med, det är inte direkt så att det har varit gott om det på sista tiden.. plus att jag kommer att få lite lön då med.. härligt! Hoppas på över 3000:- denna gången ;) ni ser, hur mycket pengar 3000 är för mig just nu... haha!

Cindy var tvungen att hämtas från dagis idag för hon hade över 38 grader feber, stackars liten, så i övrigt hr det varit en ganska slapp dag med en massa TV-tittande, jag fick chans att vila lite också efter ännu en sömnlös natt, det har blivit oerhört dåligt med sömn på sistone, vet inte riktigt varför men hoppas att det blir bättre snart..

Nu ska jag hoppa in i duschen för jag luktar mindre trevligt eftersom att jag har en karl som gillar att ha 40 grader varmt i lägenheten så man svettas som en gris :)  (puss på dig)

god natt och ha det bra allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0