12 timmar idag igen

hej hopp!
Då går man på det andra 12 timmars passet denna vecka då, det är ju skönt när man får pengarna, det är så man får tänka.
Även fast jag känner att sånna här dagar ger en stor risk till att jag skulle kunna tröttna på jobbet, men men.
Faktiskt så när jag cyklade till jobbet idag så kände jag inte den här "åh nej inte jobba" känslan som jag brukar göra när jag ska och jobba på andra ställen (hos pappa exempelvis), men det är ju kanske på grund av att jag tycker att det är roligt och jag trivs ju faktiskt här..

lite slött på morgonen bara när man väntar på att sömntutan ska vakna. Men det är så det är antar jag, ska sätta mig och kolla på något barnmorske program nu, proppa hjärnan med den lilla information man får därifrån, vem vet, man kanske har nytta av den en dag (och då menar jag ifall jag ska börja jobba som det, inte när jag själv får barn)...

ha de så bra alla miljoner människor som är totalt ointresserad av min blogg..

tata!

Kommentarer
Postat av: Wistla

hehe, sorry, inte kunnat komma in på din sida sen jag kom hem från lägret :)

2010-07-31 @ 21:06:18
Postat av: malin

hehe det är lugnt :)

2010-08-04 @ 10:20:22
URL: http://usewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0