Bestämmelser

"ifall jag tycker att du behöver prata med någon om det här så kommer jag helt enkelt att kryssa i en ruta och så kommer någon att ringa dig som du kan prata med"

Har ringt idag och försökt att få svar, men ingen svarar eller så är de på semester osv osv, men tillslut fick jag tag i någon som kunde hjälpa mig, hon visse exakt vem jag var, det var lite konstigt med tanke på att hon inte ens jobbade i den avdelningen, men men jag skulle i alla fall återkomma vid klockan 13.00 och se ifall jag fick tag i någon då..

ska åka och bada idag med, men linda och pake tror jag, hannes följer väl självklart med, vi får se när dock..

ha det så bra! hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0