Ja ja, vad är en dag på jobbet.

Hello, sitter på jobbet minsann, började klockan 7 och slutar 19 ikväll..
Babe var underbart snäll och kom hem igår, det kändes skönt faktiskt, har saknat honom för vi har ju knappt träffats på typ 4-5 dagar med tanke på att jag jobbat och sovit på jobbet också.

Var och kollade på Eclipse med linda i förrgår, det var riktigt roligt faktiskt, de hade till och med tagit med lite humor i filmen med, och den var nog den bästa hittils, dock så igår när jag inte hade så mycket att göra så satt jag och kollade efter twilight ljudböcker på tradera, och så där, precis framför mig ser jag en av de läskigaste sakerna jag någonsin sätt, twilight barbie dockor!! Det är creppy, sen de faktum att de låg på 300:- gjorde inte saken bättre.

Det känns så tråkigt att veta att Hannes är hemma och är ledig hela dagen medan jag sitter på jobbet hela dagen, suck! Men det är pengarna som kommer i augusti som gör det värt det hela, plus att hannes kan nog tycka det är lite skönt att vara själv och göra saker som han vill utan att ha någon käring där som tjatar på honom hela tiden ;)

Konstigt nog har jag faktiskt tyckt det har varit skönt att vara hemma själv också, bara detta att stänga av tv:n och känna totala tystnaden i lägenheten. Men självklart har jag saknat hannes galet ändå.. Men som sagt, kan nog vara bra att vara ifrån varandra lite också, så vi inte växer ihop..
Nej nu ska jag försöka göra lite nytta..

ha det så bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0