Seg/rastlös

Hej hopp gummi..lopp...
Jag har så oerhört tråkigt, alla ska göra saker och ha saker att göra, men pappa och dem är 10 mil bort, hannes är också iväg till på Torsdag på läger, sen kommer han att åka igen på fredag och komma hem på måndag, totalt orättvist tycker jag!

I alla fall, så jag har ju inte så mycket vänner som ni kanske vet, och alla vänner jag har hittar på något eller är bortresta, eller vill helt enkelt inte svara på mina sms, vilket är skittråkigt när man sitter själv hemma och vill ha något att göra..

Kanske helt enkelt ska ta en dusch, raka benen och fräscha upp mig lite så jag kommer tillbaka till toppformen jag hade igår vid den här tiden... Ja men det hamnar rösten på helt enkelt... Får väl gå ner till stan själv annars :)

hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0