trying hard

Så man försöker i alla fall, man stapplar på och försöker komma ihåg saker som är normalt, hur man skulle betett sig annars, det är lite konstigt för ibland stannar man upp och inser att man inte alls skulle gjort så som man gör idag, efter allt det där hände..suck..

Hannes och jag ska till göteborg i helgen, ska bara kämpa morgondagen på jobbet så är det helg :D
Vi behöver verkligen den resan, jag behöver den med, mycket!

det finns så mycket att skriva, så mycket att berätta men så lite som jag vill säga, jag behöver prata med någon, men tänker fan inte ringa ett nummer och ha någon att prata med, det är bullshit, jag vill sitta ner med någon, ta en öl eller två och bara spy ut mig allt som hände utan att personen i fråga ryggar tillbaka för att jag börjar tjuta eller för att jag säger vissa ord... Jag vill inte prata med hannes, det är FÖR nära, bara någon vore trevligt..

och nu vet jag att du julian kommer skriva att du alltid finns att prata med, och jag skulle verkligen vilja det, men telefon suger i just detta fallet och jag skulle inte få ur mig något.. tack ändå för tanken :)


imorgon blir det jobbigt igen, ska prata med fel personer om denna "olycka", orka!

hannes... tack för tålamodet, och tack för igår natt <3

Kommentarer
Postat av: Älva

du kan prata med mig om jag får det förtroendet.jag vet vet hur det är att må skit om inte annat. sköt om dig vännen!tänker på dig

2010-07-28 @ 12:53:16
URL: http://nogg.se/fairytale
Postat av: Veronica

Nåväl oavsett gumman så är det bara du kommer hit, du vet att jag inte ryggar tillbaka om du säger några vissa ord, vi har väl sagt de mesta till varandra. Bara du kommer förbi eller hör av dig så kommer jag.

2010-08-03 @ 08:16:00
Postat av: malin

tack tjejer <3

2010-08-04 @ 10:20:38
URL: http://usewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0