Gnager

Hej hej hallå dagboken
idag har hannes, jag och cindy varit och spelat minigolf, hannes vann med ett poäng! argh!
cindy avr jätteduktig och tålmodig hela tiden när vi spelade, dock var det kanske lite svårt att slå så hon började lägg i bollen med händerna tillslut..

Jag tycker inte om att sova själv, ännu mindre om att somna själv.. Men det är så man har det när man har en karl som jobbar natt..
Det som är lite jobbigt är att nu i sommar så kommer vi att ses ännu mindre eftersom att jag ska jobba också, jag jobbar väl inte så mycket på nätterna på vardagarna, men jag jobbar väldigt mycket på dagarna och väldigt sent, men sen på helgerna så jobbar jag mycket natt, dock så är ju det trist eftersom att det är då hannes är ledig.. Kan väl kanske vara skönt för hannes att slippa mig lite också ;)

Trist att jobba på sommaren, skulle hellre jobba på hösten... Men skulle självklart plugga hellre, och hoppas verkligen att jag kommer in nu till hösten, dock tror jag inte att det är så stor chans att jag gör det, men man kan alltid hoppas...

ska nog ta och försöka känna mig trött nu så jag kan somna lätt sen, och hoppas att jag slipper host attacker..

god natt och sov gott allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0