ibland så finner man helt enkelt inte lusten.

Jag har inte riktigt lust idag, men så är det ju ibland.
Har sovit dåligt inatt igen så det kan nog bero på det...Vridit och vänt mig, det är för varmt på nätterna nu..
Vaknar av att jag ligger och håller krampaktigt i kudden och det känns som hela bröstet ska explodera på mig..
Hur länge ska detta pågå egentligen?

Ska nog kanske gå till läkaren när jag får råd och kolla om de har några tips =)



Har fått sommarvik också, kul att har någonting att göra i alla fall, dock inte så kul att missa det fina vädret, men det är ju smällar man helt enkelt får ta.. men lite trist tycker jag att det är. Det enda som är lite jobbigt är ju att det blir lite dumt med hur vi ska ha cindy då, men det kanske går att lösa relativt smidigt i alla fall får vi hoppas..
Kan ju bli lite rörigt för henne om hon ska skjutsas fram och tillbaka mellan sin mor och far..

nej nu ska jag göra något lite mer givande..
hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0