Kolmården... imorgon

hej hej!
Imorgon blir det kolmården med hannes och cindy, ska bli så himla roligt att få spendera lite tid med familjen, eller en del av den i alla fall. Hoppas att det inte blir för varmt, men också att det inte blir för dåligt väder, regnet får gärna hålla sig undan :)

Appropå familj, det är ju sånt man tänker på, sitter och räknar och tänker mycket.. Min pappa har redan bestämt hur min framtid ska se ut tydligen: "jag tycker att du ska skaffa två barn".. haha, som läget ser ut just nu pappa så måste jag nog göra dig besviken och säga att det troligtvis bara kommer att bli ett för mig.. Men man får väl se hur det blir och hur GAMMAL man hinner bli innan det händer något.. Men jobb och utbildning planerat så börjar jag nästan få lite panik över det hela.

Har visst fått en beställning på en toppning av flicklugg när jag kommer hem :)

Lillflickan fyller ju år snart också, skulle jobbat då egentligen men självklart bytte jag. Hon ska få sin första cykel, ska bli riktigt kul. Hon kollar ju på de där cyklarna varje gång vi går förbi dem på maxi, självklart (eller inte helt kanske) så får hon en rosa cykel, det var ju faktiskt den som var mest praktisk med korg och allt. Nästan så att man vill ha en själv.

Kanske har jag blivit lite för fäst? nu är det ju försent.. usch... det blir lite panik när jag inser att jag har hittat den jag vill vara med och hur jag vill ha mitt liv lite.. det är ju läskigt som fan... Hoppas bara han har samma planer, tankar, förhoppningar, vad man nu vill kalla det.

Nej nu ska jag sluta skriva.. blir bara ordbajseri ändå :)

hej då på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0