Mycket arbete, lite kärlek

Precis som rubriken lyder så kommer det att bli mycket jobb och lite kärlek denna härliga sommar..
eller mycket kärlek kommer det väl vara ändå, kommer bara inte få umgås så mycket med just min, känns trist som fan faktiskt men det är ju så livet ser ut helt enkelt.

Det finns vissa människor som man ibland inte vill höra talas om, inte vill tänka på, och inte vill att andra ska tänka på.. Det är lustigt varför jag egentligen bryr mig eftersom att denne personen inte kommer upp till min nivå (och låt mig vara riktigt ödmjuk nu), inte på något plan faktiskt, och om någon som jag bryr mig om vad den tycker skulle säga att denne skulle vara bättre än mig... well... cry me a river.

Jag har gått intro några gånger nu och det känns faktiskt riktigt bra, lite sådär försiktig i början, men det är klart att man är det, vill ju inte skada någon.. Men detta jobbet kommer jag nog att trivas med i sommar, och jag tror att det kommer vara en bra upplevelse för mig.. det är skönt att det är lite vård grejer i det hela för varje gång något sånt uppstår så tycker jag bara det är intressant och jag känner att jag verkligen vill jobba inom vården sen när jag är klart med min utbildning... som jag, peppar peppar, får påbörja nu till hösten..

Gah, umgänge vore trevligt..

hm vad ska man skriva mer... Jo! Tydligen så ska hannes (och jag?) få något nytt slags bredband.. några snubbar var här tidigare när hannes inte var hemma och fixade lite med det.. Sen åkte hannes och jag ner till varamon och hade lite picknick och solade lite. Åkte hem och kollade lite på TV sen var det dags för hannes att sticka till jobbet ( :/ )... Så eftersom att jag skulle jobba från typ 20 till 24 så tänkte jag att jag skulle sova lite eftersom att jag jobbade vid 8 i morse, (eller var det 9)... I ALLA FALL.... så när jag precis har slumrat till sådär lite skönt så hörs jag att dörren öppnas och någon skriker "hallå", sen när jag svarar.. DÅ knackar personen i fråga på dörren... Oerhört irriterande att han bara kom in sådär, (när han hade varit inne sist hade han använt huvudnyckeln och gått in)... Men han tyckte tydligen atth han bara kunde stappla in där eftersom han varit där förut.. Malin nyvaken= mycket lätt irriterad, men jag höll god min och väntade tills han var klart med sitt sen somnade om igen...


herregud jag har verkligen inget intressant att berätta, men jag skriver i alla fall och hoppas att jag har hjälpt någon att fördriva lite tråkig tid sådär...

nu ska jag borsta tänderna och sen tänkte jag sova lite, ska köra ett 12 timmars pass imorgn så jag kan ju behöva sömnen.. appropå det så FAN! hur ska jag göra med mat? inga pengar och ingen matlåda.. eller? får se..
annars blir det ju shake...

god natt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0