detta är för jävla larvigt

Vad är problemet egentligen? det var vad som skedde och det var så det var..
ska jag prata bra om någon som hotade mig och min pojkvän i över ett halvår? Visst klart som fan att man kanske gör det när man är ledsen och så, men enough is enough.. och det var ganska grovt..
Jag fattar inte vad det är att hyscha ner och sådär.. Får inte jag tycka att den människan inte var bra för mig? Får inte jag tycka lite illa om den personen..Jag säger inte att han var allt det dåliga i förhållandet, vi var lika dåliga båda två..men.....

Som jag skrev, i början hade jag kunna skrivit bra om jens, men när det är så mycket skit i ett förhållande, och inte alls bara hans fel.. men då vänds väl ens åsikt oftast till det negativa.. eller har jag fel?

Kommentarer
Postat av: Anonym

får man fråga på vilket sätt han hotade dig?

2010-03-07 @ 17:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0