Evil in a closet

Hej!
idag har jag varit duktig och nyttig, jag har inte druckigt cola.. duktig mig :)
sen så gick jag ner till stan och tog en fika med jens, jag väljer att inte skriva mer om detta.
sen så gick jag upp till patrik och veronica och vi tog en långpromenad från kyrkogården och ner till varamon och hela runt där.. skriver inte så bra just nu för jag är jävligt trött..
Detta med all stress och trötthet börjar ta ut sin rätt märker jag, fick en ångestattack igår, vilket jag inte fått på hur länge som helst... så jag var inte alls beredd.. vilket gjorde det hela mycket värre.. men men..
hannes var där och hjälpte när jag tillät honom i alla fall.. skönt..

Annars så ser det lite ljusare ut i alla fall, allting... Solen skiner om dagarna och jag är fan lycklig.. helt underbart..

varma soliga kramar till alla er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0