Jag kan flyga, jag är inte rädd




Jo jag är rädd..
Jag är rädd för stoljäveln.. Och jag vet inte varför.
Jo för stolen är ju väldigt snyggt designad, den är lätt och smidig att flytta på och så...
Sen är det ju det att jag vet att stolen används, men det känns som om det görs i smyg eftersom att den där stolen aldrig används när jag ser.. Det är lite konstigt hur man kan vara så rädd för en stol..
Men det är ju en fin stol, som har varit med länge..
Även fast ett ben kanske är lite kortare än de andra så är det ju fortfarande en fin stol..

Men grejen är att den liksom ger mig lite flisor, i smyg sådär så ingen riktigt märker förutom jag när det svider till..
Så jag vet.. att det inte är någon bra stol..


hahahahahaha
well, så kan folk också skriva tydligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0