måste klargöra en sak

många har skrivit och säger "jag fattar inte varför du skriver det här", ja vi tjatar fortfarande om inlägget som handlade om olika människor..
och förklaringen: för att jag vill..

jag skriver det jag känner för, och ni får tycka att det är onödigt, ni är välkomna att tycka vad ni vill..

vissa säger: "jag förstår inte meningen med det".. och det behöver ni inte heller.. Det är dock ingen som undrar varför jag skriver de andra inläggen.. jag personligen tycker att det är roligare att skriva och läsa om folk än vad någon annan åt till middag.. och det är typ den stilen som jag skrivit innan.. DET förstår inte jag meningen med om vi ska vara sånna.

Jag orkar inte med allt jävla gnäll, om ni vill gnälla på min blogg så säg det till mitt ansikte eller ring mig ifall det ska vara så, jag skriver inte den här bloggen för att ni ska gnälla

mitt telefonnummer ifall någon vill ringa: 076-8067573

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0