På jobbet

Hej!
Jaha då är man på jobbet men jobbar inte då, jag har helt enkelt gjort det jag ska och måste vänta tills lite mer kommer fram..

Jag mår inge bra, inte alls faktiskt.. Jag är trött hela tiden för att jag aldrig får sova.. Varje natt har jag mardrömmar, om inte om det ena så är det det andra, men mestadels så är det drömmar om trafikolyckor och sånt där.. Jag känner roligt nog att jag behöver en semester, jag har inga pengar att ta en semester för.. eller så behöver jag en brutalstor gest som visar.... någonting..

En sak som jag börjat tänka på på sista tiden är om jag går och slösar min tid lite, det låter kanske lite skumt, men ni ska faktiskt inte veta vad det betyder.. Jag är lite rädd för att jag går och väntar och hoppas på någonting som kanske aldrig kommer att hända, tänk om jag sitter här.. likadant om 5 år och allt ser precis likadant ut...      -ryser-

Jag måste göra någonting åt mina mardrömmar i alla fall, för helt ärligt talat håller de på att driva mig till vansinne, jag vet varken ut eller in och kan inte säga om jag faktiskt drömt ibland eller om det faktiskt har hänt på riktigt..väldigt jobbig situation kan jag säga..

Nu ska jag ut och röka och ta mig lite sol, de säger ju att det ska få en att må bättre.

hej då! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0