trött och sliten..igen

hej!
jaha man gjorde ett litet låtsas högskoleprov på bona idag då.. kan itne påstå att det gick bra alls.. men att jag inte har pluggat matte på två år kan jag säka sänkte det hela jävligt mycket.. hade typ 4 rätt på mattedelen...det är inte alls bra..
Men jag har ju chansen att plugga matte nu så det kan nog bli bra tillslut tror jag..

jag är trött hela tiden igen, och ångesten kommer lite oftare nu.. det beror ju på sömnen och sådär, det vet jag.. sen kan det ju kanske ha något med att göra att jag inte alls rör på mig.. så vi får helt enkelt se om det blir bättre nästa vecka när cindy ska iväg till mor sin, då ska ju hannes och jag träna en massa har vi sagt, så då tror jag att det blir bättre..

jag tänkte sätta mig och kolla lite på greys anatomy nu och sen gå och sova, så man kanske får sova lite inatt i alla fall, får väl hoppas även fast jag ska sova själv, brukar ju avra lite svårare då.. men som sagt.. man kan alltid hoppas

sov så gott allihopa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0