80-tals fest

Hej hej!
Idag är det dags för 80-tals fest då :) hannes fyller 30 och det känns som om humöret är på topp, nu är jag dock lite stressad för jag har lite ärenden att utföra på stan och är inte helt säker på att jag hinner, eller hinner gör jag, men vill helst göra det efter 12 då hannes har lämnat cindy hos mor hennes...
Det är rörigt nog som det är i min hjärna och blir ju jobbigt ifall man ska hålla koll på en busig unge också, hon är ju jo för sig väldigt lätt att gå i affärer med, men idag är hon lite extra busig så det skulle nog inte vara så lyckat tror jag :)


80-talet då, jag var bebis så kommer inte ihåg så mycket av det direkt, men efter mycket "forskande" och letande på internet och frågat pappa och så, så har jag en bra outfit äntligen... Det är grönt, och rosa och "scrunchie", har fortfarande itne riktigt kommit på vad det heter på svenska, ni vet en sån där tjock toffs men en massa tyg på som man hade när man var liten.?

http://www.smhi.se/vadret/vadret-i-sverige/land/fiveDaysForecast.do?geonameid=2690960&redirect=false

detta är förresten en femdagars prognos för motala, det ser inte så ljust ut va? suck.....


nej skit i vädret! Nu ska jag skriva upp en lista på allt som ska göras och börja göra mig redo för att möta stan och systembolaget sen :)

adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0