bara allmänt sur

Vakna med huvudvärk och en liten dam här hemma som inte gör annat än skriker och gnäller.. nej det är inte lätt alltid.. Men det är ju 3-års åldern, så man kan ju inte förvänta sig mer.
Tolka inte detta fel nu, jag älskar den lilla skitungen men ibland vore det kul att slippa höra skrik på morgonen och skratt istället..

Humöret blir ju inte bättre för att man vaknar med huvudvärk heller, och folk som ringer och frågar om jag kan hoppa in och jobba "du har ju varit hos den här tjejen en gång, så du kan väl hoppa in och ta hela eftermiddagen och natten"... Mycket oansvarigt måste jag säga, förstår inte ens hur de kan tänka tanken...

Nu så har jag slängt in min jacka i tvätten i alla fall och hoppas på att den blir ren efter helgens rabalder..eller vad man nu ska kalla det.

förlåt förresten för att jag inte skrivit på länge, men har liksom inte riktigt suttit vid datorn speciellt mycket..

Mycket har hänt, dock orkar jag inte skriva om så mycket, men tydligen så har mina "vänner" inte speciellt höga tankar om mig och jag är riktigt besviken, och arg.. Jag kan ju inte bli arg för vad folk tror, men när det börjar komma hot och sånt, speciellt mot hannes också då blir jag arg.. Men jag är den vuxnare människan och håller mig på en civiliserad nivå för det hjälper ju inget om man brusar upp sig och börjar kalla folk saker mm..
Man tycker ju att folk borde veta det, men icke..

nu ska jag spana in emmas blogg lite.. inte långt kvar tills hon kommer hem.. yippie!

hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0