inte ett liv utan dig

idag har jag fått en liten insikt i hur det skulle vara att leva utan hannes, eller jag vet inte om jag skulle kalla det insikt men det är väl ordet jag väljer just nu..
Jag gick iväg till treöresfestivalen med linda, pake och helena.. mycket trevligt faktiskt men de drog sig tillbaka lagom i tid till det att frida kom med sin pojkvän (hannes syster för er som inte vet)...
Hon är kul och umgås med och det är bekvämt att umgås med henne, man måste inte anstränga sig..Efter ett tag kom också mimmi med sin respektive (hannes yngre syster).. Hon lika trevlig att umgås med..
Men.... Då mitt i allting, när mimmi sitter och pussar på sin karl och frida på hennes så fick jag en huggande känsla i magen (bröstet).. och frågan kommer upp i mitt huvud:
" är det såhär mitt liv skulle vara utan hannes"

jag vet att det låter fjantigt, men jag har aldrig saknat någon på det sättet... Har aldrig verkligen suttit ner och tänkt "hur skulle mitt liv vara utan den här personen", eller jo jag har nog tänkt det men då ryckt på axlarna. men detta gjorde rent av ont.. Jag vill inte vara utan hannes.. Det är läskigt att inse så jag tänker väl att jag helt enkelt konfronterar den här läskiga saken och skriver om det på bloggen.. Och det är inte så att jag inte skulle KUNNA leva utan hannes, för jag vet mycket väl att jag inte BEHÖVER någon vid min sida för att må bra.. men jag vill verkligen inte leva utan hannes, jag älskar att ha honom i min vardag.. i mitt liv..


Vi gick ner till brygget sen i alla fall, jag drack inget och är, precis som jag planerat, nykter.. Men sen var det dags att gå hem. Promenaden hem blev lång... Jag har ingen hannes att sova med inatt så då drar man liksom benen efter sig.. det är inte riktigt så att man längtar till att gå hem till en stor 1,80 säng och lägga sig helt själv.. eller är den 1.60? skitsamma..

Fryser gör jag också, och hannes är alltid varm.. men jobbar natt gör han och jag kan inte göra så mycket åt saken faktiskt..

jag ska ändå gå och lägga mig och läsa nu, är trött men vill inte riktigt sova än..suck... jag är så lycklig så jag är livrädd för att något ska gå fel, men måste verkligen lära mig att njuta fullt ut istället för att gå och oroa mig såhär.. Han är min och jag är hans.. helt otroligt..
*ler*

Jag ska läsa nu, och sen ska jag sova och förhoppningsvis drömma fina drömmar..

kärlek till er alla, jag hoppas att ni hittar den för er.. för när ni gör det är det helt jävla underbart kan jag lova!


hej då och god natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0