Lekparkshäng

Hey!
Idag har vi varit i lekparken, jag och cindy då såklart :) helga och hennes systerson Helmer joinade oss, vi hade mycket roligt faktiskt... Vi åt lite pannkakor också, sen var det tur för fåglarna att få mat.. :)

har hunnit träna idag också för första gången på väldigt länge, det är skönt.. eller det är väl inte det att jag inte hunnit träna heller, men känner mig inte så motiverad när man har feber eller när hannes inte kan följa med, han har varit sjuk nu hur länge som helst och det känns så himla trist. :/
men vårdcentralen säger hela tiden "avvakta och se hur det känns om några dagar", men nu har det gått två veckor och han har inte blivit bättre direkt, snarare tvärtom..

inget mer har hänt i mitt liv direkt heller, hoppas på att någon ska ringa och säga att jag ska få komma på intervju snart, men det verkar itne som om det är någon som vill det ;) well well, vad ska man göra... :P

Har bestämt mig för att jag ska använda skype nu också, har tagit några månader att få tummen ur, men saknar emma nu så nu ska jag fan ta tag i det :)

nej nu ska jag installera och ha mig, ;)

ha det bra!
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0