Nu är det jul igen.

Då är det bara 4 dagar kvar till första advent.. känns härligt!
Jag och hannes kom på att det faktiskt är så att det är nog då man pyntar och inte första december.. så vi kom överrens om att jag får börja pynta då och istället ta bort pyntet den 7e januari istället för 10e. hehe :)

så nu ser jag verkligen fram emot att få pynta lite hemma, ska bli så himla skönt att få upp lite färger och lite mysig här hemma..

nej jag är fan inte alls sugen på att skriva.. det är ju ingen som läser ändå! ha!

Kommentarer
Postat av: joanna

joho då, ja går in ibland o läser:)

här är med pyntat.. men mer blir det, mysigt ju!

Postat av: malin

tjoho! någon som läser.. jag får inte pynta än.. men snart :)

2010-11-26 @ 12:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0