Till stan.. och vidare!



                                               innan stan


Jaha då sitter man framför datorn igen då, sitter och kollar runt på lite klänningar inför nyår, får se hur det går med det...Mådde riktigt dåligt imorse faktiskt, on ti huvudet och genomtäppt i näsan, men nu efter otrivin och ipren så mår jag lite bättre och har bestämt mig för att följa med till stan med hannes och cindy och leta lite bröllops present :)

Ska bli trevligt att få gå lite på stan i motala, känns som om det var evigheter sen, ska väl kolla lite där också om det finns någon snygg klänning tvivlar dock på det.. har blivit helt kär i en klänning från "lanvin for H&M" kollektionen, den är så jävla snygg!
Så nu vet jag i alla fall hur jag vet att min klänning ska se ut på nyår, eller jag vet vad grunden ska vara i alla fall, så får vi se om det händer eller inte.. hoppas det i alla fall..

Nej men nu ska jag kolla vidare lite och se om jag får napp

ha det så bra allihopa!
(snart är det 1a advent!!!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0