Mardrömmar och äktenskapsbrott.

Hej och god morgon.
Hade riktigt jobbig dröm inatt..
Drömde att jag fick reda på att pappa var otrogen mot emelie och jag blev liksom skitsur på honom.
Så bara några minuter efter det att jag skällt på honom i typ flera minuter i drömmen (och då menar jag stått och skrikit) så kommer det fram någon till mig och berättar att hannes faktiskt är gift..
superkonstig dröm, så när jag försöker prata med hannes så säger har bara att han inte ill prata om det..
Det går inte riktigt att beskriva drömmen.. vill inte riktigt göra det heller, vill mest bara glömma den..

Är förkyld också, inte sådär superroligt med tanke på att jag har tenta imorgon, mmen det är ändå en tenta som jag inte ska göra så mycket på, utan som många andra gör och ska dit och "kolla hur den ser ut".. det är ju trots allt en tenta som 70% kör på första gången... känns uppmuntrande ;)

nej men nu ska jag ta och göra något annat.. ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0