Svarta änkan

yo!
ringde till avdelning 3 idag, och ja, det är lika roligt som det låter.
har ju lovat hannes att jag ska gå och snacka med någon psykolog om allting, det vore väl kanske en bra idé att faktiskt gå till någon och få reda ut lite saker och ting, sen får vi ju se om det faktiskt leder till att jag får hjälp eller om allt går ut på att jag bara ska sitta och prata och någon kärring sitter där med penna och papper och inte reder ut någonting..

saker som ska behövas redas ut är väl kanske varför jag är lite fucked när det gäller förtroende och sånt..
att jag inte litar på någon är inte direkt någon nyhet och det börjar faktiskt bli alldeles för påfrestande.. klarar knappt av mig själv längre, so its pretty bad... Hon jag snackade med i telefonen sa ju att "nej det klart att man inte funkar ordentligt med folk ifall man inte litar på någon"...

men men, vi får som sagt se hur det går.. sen måste jag skicka ett mail till helene också, det är kuratorn som jag går och pratar med när det gäller.. ja.. det där jag skrev om för några inlägg sen... (djup suck) våldtäkten alltså.. (måste verkligen träna på att kunna säga och skriva det)

Nu ska jag vila lite till, kolla lite mail, kolla klart på bond.. vilket för övrigt inte är en speciellt bra film.. (alla)

ha det bra och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0